joi, 5 martie 2015

BISCUITI CU MUSLI SI MERE

Aveam o punga de cereale cu musli, cumparata in ideea de a servi un mic dejun sanatos copiilor mei J!!! 

Dupa vreo 2-3 saptamani de mutat de colo-colo, m-am hotarat sa “scap” de ea  si am transformat-o in biscuiti.


Necesar: 500 g cereale cu musli (fulgi de ovaz, fulgi de grau, stafide, banane deshidratate, cocos deshidratat), 2 mere mari, 5 lg faina, 50 g margarina, 5 lg zahar, 1 lgta scortisoara, 2 lg papaya confiata, 2 lg ananas confiat, 1 ou.

Am amestecat cerealele cu faina, am rupt bucatele cocosul si chipsurile de banane, am adaugat papaya si ananasul.

Am ras merele pe razatoarea mica si am presarat 2 lg de zahar peste ele. Le-am pus intr-o strecuratoare, pe care am pus-o la randul ei intr-un castron,  sa nu se piarda sucul (pe care il folosim la alte prajituri, daca le avem in plan). Am lasat 10 min, apoi am amestecat cu scortisoara.

 Am inmuiat margarina si am batut-o  cu restul de zahar si cu oul.

Am amestecat toate compozitiile, si am pus cu lingura pe tava, pe hartie de copt. Am lasat la cuptor cam 25 min.

Observatii: Pentru ca i-am pus cu lingura, au iesit cu forma neregulata! M-am gandit abia dupa ce i-am facut in viteza,  ca puteam sa  pun in tava, folosind o forma rotunda, dar …ramane pentru data viitoare.

Atentie: Nu ii scoateti fierbinti din tava, sa nu se sfarame. Daca nu mai aveti o alta tava, scoateti hartia de copt cu totul si puneti-o pe un blat, la racorit.

Au iesit foarte buni… cu de toate , sanatosi si cu merele topite si racoroase, dar… copii tot nu i-au mancat J….pentru ca aveau….stafide!!!



Am apucat sa fac poza abia la ultimii trei (si aia un pic mai copti J), asa ca sper sa va dati seama ce si cum.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu