duminică, 7 decembrie 2014

SUPA CREMA DE SFECLA ROSIE

Am vrut neaparat sa incerc gustul supei crema de sfecla. Copii mei si cu mine, mancam sfecla cruda, facuta salata sau ca atare, fiarta nu prea ne place. Stiti ca eu fac toate preparatele in bucatarie, dupa cum ma taie capul si pofta, da?

Necesar: 2 sfecle micute, 3 cartofi mari, 2 morcovi, 1 ceapa, 100 ml lapte dulce, 1 lg smantana,  sare si piper.

Am curatat toate legumele si le-am spalat bine, apoi le-am taiat cuburi. Le-am pus la fiert in oala cu presiune, cu apa cat sa le acopere,  unde au fost gata in 20 min.

Am scos cu spumiera legumele si le-am pus in blender, am adaugat doua polonice din apa in care au fiert. Am pasat bine, am adaugat laptele (nu puneti daca o faceti in post, sau daca nu va place) si zeama cat sa fie supa grosuta ca o crema. Am potrivit-o de sare si piper, mai mult ca de obicei,  sfecla transformand supa intr-una dulceaga.

Am servit-o fierbinte, cu smantana, presarata cu seminte si cu paine de casa cu seminte.

A iesit foarte buna, nu o faceti doar din sfecla, o sa iasa foarte dulce (doar daca va place asa).








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu