joi, 17 ianuarie 2013

MAIONEZA DE POST DIN PUFULETI


Credeati ca le-ati auzit pe toate? Ce ziceti sa nu va privati de maioneza nici in post, daca va place asa de mult? Desi probabil nr de calorii nu este de neglijat!

Necesar: 1 punga pufuleti,  100 ml apa, zeama de la 1 lamaie, 3 lg mustar, 200 ml ulei masline (sau floarea soarelui), sare si piper.

 Am pus toti pufuletii intr-un castron inalt pentru mixer si am turnat peste ei apa fierbinte.  Saracutii de ei, se topesc instantaneu. De aici incolo procedez ca la orice maioneza: am pus tot mustarul odata si toata zeama de lamaie, mixand in viteza, apoi uleiul cate putin, pana am ajuns la cantitatea dorita. La sfarsit am potrivit de sare si am adaugat un praf de piper.

Este o maioneza foarte gustoasa, consistenta. O folositi pentru salate de legume, daca este in post,  sau pentru oua umplute, sandwich-uri si altele, daca nu este in post, dar vreti sa ocoliti un pic oualele.

Observatii: Daca o vreti picanta, puneti mustar cu hrean.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu