miercuri, 31 octombrie 2012

DEGETE DE VRAJITOARE DIN CRENVURSTI



Foarte simplu de facut, rapid si de mare efect.

Necesar: 10 crenvursti de pui (sa fie mai subtiri), 1 ceapa mica, ½ lgta mustar, ½ lgta kechup.

Am pus crenvurstii la fiert, dupa ce am facut cate trei taieturi fine pe fiecare, in prima treime a lor. Ceapa, mai micuta,  am curatat-o si am taiat-o in patru fara sa o desprind din coada si am pus-o si pe ea la fiert, odata cu crenvurstii. Asta ca sa fie transparenta, sa fie mai mare efectul. Atentie la crenvursti, sa nu stea prea mult la fiert,  sa nu se sparga rau. Din fiecare “deget” am decupat o parte mica, in capatul cu crestaturile, acolo unde urmeaza sa montam unghia. Am scurs bine ceapa de apa si am scos foitele subtiri care separa straturile ei. Am lipit fiecare unghie cu un pic de mustar, infigand-o in crenvursti,  iar pe marginea unghiei am pus cate putin kechup, sa fie insangerate.

Observatii: Sa nu taiati prea adanc ca se vor crapa.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu