miercuri, 4 iulie 2012

SUPA CREMA DE CARTOFI CU KAISER

Supa asta am mancat-o la Hunedoara facuta de prietena mea Claudia si mi-a placut foarte tare, asa ca, ajunsa acasa a trebuit sa o fac si eu, ca sa v-o arat si voua.
Necesar: 8 cartofi mari, 2 morcovi, 1 telina mica sau ½ dintr-una mare, 2 cepe, 2 lg amestec pentru ciorba (legume uscate), 300 g kaiser, 300 ml lapte, sare si piper, 2 fire de ceapa verde.
Am taiat toate legumele cubulete mai mici sa fiarba mai repede. Le-am pus la fiert cu trei cani de apa, cu amestecul de legume uscate, cu sare si piper. Cand au fost gata, le-am pus in blender, fara zeama. Le-am pasat, am adaugat si laptele si am pus cate putin si din zeama in care au fiert, cat sa nu ramana groasa si cat sa nu fie nici prea subtire.
Am taiat Kaiserul  in felii si feliile in fasiute si le-am prajit in tigaie cu un strop de ulei.
Tot acolo, dupa ce am scos kaiserul am pus si trei felii de paine taiate cubulete si le-am prajit usor. Am curatat doua fire de ceapa verde bio (J adica de la mine din curte, am sadit arbagicul cu mana mea!), si le-am tocat. Am pus supa in castroane, iar deasupra ei am pus cateva crutoane, cateva fasiute de Kaiser si ceapa verde.
Am servit fierbinte.
Minunata.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu