joi, 8 decembrie 2011

SUPA CREMA DE BROCCOLI


Recunosc ca gustul singur al acestei “conopide extraterestre” (cum spun copii mei pentru ca-i verde J !), nu ma prea atrage (si deci nu-i condamn pe copii!), asa ca l-am combinat cu alte legume si cu smantanica si a iesit o supa excelenta.

Necesar: 1 punga de broccoli congelat (400 g) sau 2 bucati de broccoli proaspat, 3 cartofi mari, 2 morcovi, 2 cepe, 3 lg smantana.

Am pus la fiert cartofii, morcovul si ceapa, curatate, spalate si taiate cuburi (ceapa sferturi). Am pus in alta craticioara apa cu sare la fiert, si, cand a clocotit, am pus pentru 10 minute si broccoli asa congelat, direct din punga. Cand toate au fost gata, am scos legumele din apa si le-am mutat in blender, unde am mai pus cateva linguri din zeama ramasa dupa fierberea lor. Am pasat bine, am gustat de sare, dupa care am turnat supa in farfurii, si deasupra am  pus cate o lingura de smantana. Este buna si calda si rece de la frigider.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu