vineri, 28 octombrie 2011

BRIOSE "PANZA DE PAIANJEN" PENTRU HALLOWEEN

Stiu ca Halloween-ul nu este o sarbatoare de-a noastra traditionala, si multi au ceva impotriva ei, dar cum copii nostrii sunt deschisi spre noutati si spre cultura altor popoare, nu vad de ce nu i-am ajuta in dorinta lor de cunoastere.
Am avut ocazia sa testez niste retete noi, la momentul cand Alexandra, costumata ca atare, a avut de realizat un eseu despre un personaj imaginar infricosator, pentru ora de engleza. Ea cu stiloul, eu cu mixerul!!!


Necesar: 1 pachet margarina pentru prajituri, 4 oua, 1 cana si jumatate de zahar, 1 plic praf de copt, 3 pliculete zahar vanilat, 2 cani de lapte dulce, 600 g faina, 1 iaurt Cremoso cu straciatela, 1 esenta de rom, 1 lg cacao.


Am pus margarina la topit in cuptorul cu microunde pentru 30 sec. Am batut-o bine cu zaharul, zaharul vanilat si esenta de rom, apoi am adaugat laptele dulce si iaurtul. Ultima am pus faina amestecata cu praful de copt. Am scos din compozitie cateva linguri si le-am amestecat cu lingura de cacao.
Am tapetat tavile de briose cu hartiute de copt si am turnat in fiecare amestec alb, umplandu-le pe trei sferturi. Cu posh-ul (sau o simpla punga gaurita usor), am facut cate trei cercuri subtiri din compozitia neagra, deasupra viitoarelor briose. Am tras cu batul de frigaruie din centru catre margini, mai multe dungi, sa semene cu o panza de paianjen.
Am pus tava in cuptorul incalzit pentru 15-20 min.

Observatii: Din compozitia de mai sus mi-au iesit 48 de bucati. Am vrut sa lipesc deasupra lor niste paianjeni de jeleu, dar surprinzator, nu am gasit decat broaste, rame si dinozauri (nici una nu s-ar potrivi pe o panza de paianjen, oricat ar fi ea de SF!!!)

PS: Scuzati aspectul tavilor, sunt ultra folosite si era si 12 noaptea cand "impleteam la panze"!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu