sâmbătă, 11 aprilie 2015

CORNULETE DE FOIETAJ CU CIOCOLATA

Am gasit in Kaufland niste cornulete cu ciocolata, pregatite, congelate, doar sa le pui 10-12 min la cuptor, si dupa ce le-a verificat institutul meu :) (foarte bune erau) , m-am gandit sa execut si eu, ceva de gen. 

Necesar: ½ foietaj, 1 ciocolata mare, 1 lg ulei.
Am topit ciocolata,  maruntita cu mana, intr-un ibric in care am pus si o lg de ulei.
Am dezghetat foietajul, l-am mai intins un pic cu sucitorul si l-am taiat patrate  de 5-6 cm. Fiecare patrat l-am taiat in doua triunghiuri egale. Am uns fiecare  triunghi cu ciocolata racorita si am rulat de la baza triunghiului catre varf.
Am pus la cuptor pentru 12 min, pe hartie de copt,  pana s-au rumenit.
Observatii: Nu ungeti cu ciocolata si varful triunghiului, altfel vi se intampla si voua ca si mie – nefiind lipite se desfac la copt (doar prima transa :)).

                                                           



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu