luni, 27 mai 2013

PRAJITURA CREMES FARA FOI CU CIOCOLATA SI NUCA

Am facut prajitura asta, plecand de la ideea unei prietene, care mi-a spus ca i-ar placea sa manance o prajitura cu crema de ciocolata,la fel ca si cremesul fara foi pe care il fac eu, asa ca am pus cap la cap reteta asta, care a iesit super.


Necesar: 1 l lapte, 8 oua, 1 pachet margarina 250g, 300 g zahar, 6 lg faina, 2 lg amidon, 1 esenta de rom, 2 lg pudra de roscove, 1 plic Crem Ole de ciocolata, 50 g nuca macinata.


 Am separat oualele si am impartit zaharul in 2 parti egale. Am frecat galbenusurile cu 150 g zahar, cu margarina inmuiata la microunde si cu laptele amestecat cu esenta. Am amestecat toate prafurile: faina, amidon, pudra de roscove si crem ole-ul, si le-am incorporat in compozitia lichida. 

Albusurile le-am batut tare cu restul de zahar si le-am incorporat si pe ele in compozitie, incet, cu grija,  sa nu se lase. Deasupra am pus nuca macinata marunt si data prin putina faina, sa nu se scufunde in compozitie.

Am turnat compozitia, in tava, pe hartie de copt, si am lasat in cuptor cam 50 min, pana arata inchegata ca o budinca mai groasa.

Am lasat sa se raceasca complet peste noapte,  inainte sa o tai.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu