miercuri, 4 iulie 2012

CLATITE CU MERE

Cand nu ai un cuptor la dispozitie, dar vrei ceva bun si rapid, ce sa faci daca nu clatite? Cu un strop de inspiratie, puteti face un morman de clatite, de sapte mii de feluri, si  fiecare data altfel.
Necesar: 2 mere mari, 2 oua, 5 lg zahar, 1 plic praf de copt, 400 ml lapte, 2 plicuri zahar vanilat, 1 esenta vanilie, ½ kg faina.
Am batut oualele cu zaharul, esenta si zahar vanilat. Am adaugat faina amestecata cu praful de copt si laptele cate putin. Merele rase mai mare(fara coaja)  le-am amestecat in compozitie.  Am prajit clatitele, le-am rulat fierbinti si le-am stropit cu o glazura de ciocolata.
Sunt bune si calde si reci. Le puteti servi si cu un pic de frisca.
Observatii: Aveti grija ca dupa ce puneti compozitia in tigaie, sa o intindeti cu o lingura, inainte sa inceapa sa se coaca faina, altfel o sa va ramana merele gramada in mijlocul foii. Din cauza merelor o sa fie un pic lipicioase la prajit, si o sa le intoarceti cu o paleta, sau  mai puteti pune 1 lg sau doua de faina.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu