miercuri, 13 iunie 2012

VARZA NOUA CU CARNATI

Asa o pofta de varza (in orice forma) imi face mararul asta proaspat, verde inchis si puternic parfumat, incat nu ma pot abtine sa nu fac cate o salata aproape in fiecare zi. De data asta insa am facut o varzica calita, pentru ca aveam niste carnati buni in frigider.
Necesar: 3 verze noi (sau cate vreti voi), 1 legatura marar, 1 cutie rosii in bulion si 2 lg bulion, sare si piper, carnati (sau afumatura).
Am tocat varza si am frecat-o bine cu sare. In felul asta se inmoaie si nu mai ocupa atata loc in cratita. Am pus-o la foc cu 2 cani de apa peste ea. Cand varza a fost aproape fiarta, am adaugat rosiile taiate cubulete cu tot cu sucul in care au stat. Cand toate au fost fierte, am gustat si am mai pus un pic de sare, piper si bulionul si am mestecat bine. Am mai lasat sa dea un clocot dupa ce am pus in varza si carnatii prajiti in prealabil. Am tocat mararul si l-am pus si pe el dupa ce am oprit focul. Am pus capacul si am mai lasat sa se inabuse in propria ei caldura.
Observatii: Puteti sa caliti varza in putin ulei si apoi sa puneti apa peste ea.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu