miercuri, 13 iunie 2012

TOCANITA DE VITEL CU MUUUULTE LEGUME

Necesar: 5 bucati de piept de vitel (cam 1 kg), 5 – 6 cartofi noi mari, 2 cepe mari, 10 – 15 ciupercute,  ½ conopida micuta,  4 morcovi subtiri, 2 ardei gras rosu, ½ borcan mazare, ½ borcan fasole galbena teci, 1 cutie rosii in bulion, 1 cana mare vin rosu, 1 legatura marar, sare si piper.
Am taiat pieptul bucatele mai mici, scotand osul, si le-am pus la fiert. Cartofii i-am taiat cuburi si i-am pus si pe ei la fiert, separat. Morcovii i-am taiat rondele, ardeii cubulete, ciupercile le-am lasat intregi, pentru ca erau foarte micute. Conopida am desfacut-o in buchetele foarte mici.  Am tocat ceapa si am pus-o la calit. Peste ea am adaugat morcovii si ardeii, ciupercile si conopida si carnita de vitel. Cand s-au inmuiat, am adaugat o cana de apa si o cana de vin rosu si rosiile din bulion tocate, sare, piper,  1 lg de condimente pentru peste de la Galeo (nu va mirati, stiti ce bine se potrivesc?) si am lasat sa scada un pic. Intre timp, am scurs cartofii, pe care i-am fiert doar pe jumatate, si i-am pus in tava mare in care urma sa pun tocanita la cuptor. Peste cartofi am pus mazarea si fasolea galbena, de la borcan, gata fierte. Zeama in care a fiert carnea de vitel nu am aruncat-o, am strecurat-o si am pastrat-o pentru o supa de rosii. Peste cartofi, in tava, am pus toate celelalte si am pus la cuptor pentru 15-20 min, sa se intrepatrunda aromele. La sfarsit am pus pe deasupra si o legatura de marar tocata.
Am servit cu orez la minut (o sa va explic eu ce e), ca si cum nu ar fi fost destul de bogata si asa.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu