miercuri, 20 iunie 2012

SALATA ORIENTALA DIN CARTOFIORI NOI

Necesar: 1 kg cartofiori noi mici, 1 ardei rosu mare, 5 fire ceapa verde, 1 legatura marar, 1 legatura patrunjel, sare, ulei si otet.
Am fiert cartofii mici si noi, in coaja. Au nevoie de un timp mai redus de fierbere, fata de cei vechi. Am tocat ceapa verde (de la mine din curte, da? J), ardeiul cubulete si le-am pus peste cartofii curatati de coaja si lasati intregi. Am pus sare, ulei si otet (dupa gust), am amestecat bine, apoi am adaugat verdeata tocata si un praf de piper.
Am lasat la rece un pic inainte de a o consuma.
Observatii: E buna si calda si rece. Daca intentionati sa puneti si rosii, faceti asta, dar doar daca  o serviti tot atunci, altfel in cateva ore rosiile o sa va strice salata, inmuindu-se!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu