miercuri, 13 iunie 2012

PRAJITURA CU DULCEATA DE CAISE SI NUCA

Aveam cateva caise care erau prea coapte ca sa mai fie pe placul copiilor mei, asa ca le-am scurtat suferinta si le-am facut dulceata. Cum la sfarsit mi-a dat cu virgula (adica un borcan nu a vrut sub nici o forma sa se umple!), ca sa nu se zahariseasca (desi nu avea cum, pentru  ca eu pun lamaie la dulceata), am facut cu ea o prajitura.
Necesar: 5 oua, 200 g margarina, 1 cana mare lapte (cam 350 ml), 1 praf de copt, 3 plicuri de zahar vanilat, 1 cana de zahar (de 200 ml), 2 cani de faina, 1 esenta de vanilie si coaja de lamaie rasa, ½ borcan de dulceata (de 800g), o mana de nuca, 1 lg nuca de cocos.
Am batut oualele cu zaharul si zaharul vanilat, am adaugat margarina inmuiata un pic la microunde (cam 20 sec), laptele, esenta, coaja de lamaie si faina amestecata cu praful de copt. Am turnat amestecul rezultat,  intr-o tava tapetata cu hartie de copt, iar pe deasupra am picurat cu lingura dulceata de caise si dulceata de gogonele (care mai era un pic in borcanul din frigider; mergem pe principiul nimic nu se pierde!!!!) si am presarat nuca rupta in bucatele mai maricute. Imi place nuca in prajituri, la nebunie!! Am presarat si putina nuca de cocos.
Am pus tava la cuptor cam 30 min, pana s-a copt bine, apoi am lasat-o sa se raceasca inainte sa o tai.
Minunata!
Observatii: Se pastreaza bine la frigider si e si mai buna rece.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu