duminică, 10 iunie 2012

DULCEATA DE VISINE


Week-endul asta a fost sarbatoarea visinelor la mine in bucatarie!

Necesar: 7 kg visine, 4 kg zahar, 3 lamai mari.

Am pus visinele curatate de samburi (treaba migaloasa si obositoare) in mai multe vase, iar peste ele am asezat zaharul. Le-am lasat peste noapte sa se mai topeasca zaharul si sa-si lase visinele sucul. Am pus pe foc potrivit si am avut grija sa mestec din cand in cand sa fiu sigura ca nu se lipeste. Am adaugat si  lamaile, curatate de coaja si de partea alba, taiate in sferturi si apoi in feliute subtiri. Am adunat toata spuma care s-a ridicat la suprafata. Am lasat pe foc pana nu s-a mai format spuma, si s-a ingrosat siropul. Eu dulceata asta o las mai curgatoare, ca se lucreaza mai bine cu ea la umplutul clatitelor, la papanasi si la altele. Am pus dulceata fierbinte in borcane si le-am intors cu fundul in sus (se videaza singure).

Observatii: Din cantitatile de mai sus mi-au iesit 21 borcane de 400 g.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu