sâmbătă, 2 iunie 2012

CHIFTELUTE DE DOVLECEI

Cele mai gustoase chiftelute de legume. Nu sunt ele foarte aspectuoase, dar compenseaza din plin prin gust.
Necesar: 5 dovlecei, 1 ceapa mare, 2 morcovi, 100 g branza feta, 2 oua, 1 legatura marar, 5 lg faina, 2 lg pesmet, sare si piper.
Am dat prin razatoarea mica dovleceii, curatati de coaja,  si ceapa si i-am presarat cu sare, sa extrag  apa din ei. Morcovii i-am ras si pe ei pe razatoarea mica. Am stors bine dovlecelul razuit in mana, apoi l-am amestecat cu morcovii, cu mararul tocat, cu branza sfaramata, cu oualele batute, cu faina si pesmetul. Am potrivit de sare si piper si am pus uleiul la incins. Am pus in tigaie cu lingura din amestec, intorcand pe ambele parti.

Observatii: Trebuie manevrate cu grija ca sunt foarte fragile. Daca vreti sa fie mai legate,  puneti mai multa faina. Si aveti grija, ca se ard usor!









Un comentariu:

  1. Tu la toate gasesti modalitati sa le transformi in ,,minuni''!
    Daca as avea macar pe jumatate priceperea ,vointa si maiestria ta!
    Ioana

    RăspundețiȘtergere