duminică, 8 aprilie 2012

SCRUMBIE DE DUNARE UMPLUTA CU VERDETURI


Necesar: 3 scrumbii mai maricele, 3 legaturi ceapa verde, 2 legaturi patrunjel, 1 legatura marar, 2 lamai, sare si piper.


Am curatat scrumbiile de solzi, intestine, aripioare si inotatoare. Am tocat toata verdeata si ceapa si le-am amestecat cu sare si piper si zeama de lamaie. Am umplut burta  pestelui cu verdeata, cu cateva jumatati de felii de lamaie, l-am uns cu putin ulei, l-am impachetat in folie de aluminiu si l-am pus pe gratar. Burta am despicat-o pana la coada si mai adanc, usor pe langa coloana, sa fie cat mai incapatoare.
Si scrumbiile au multe oase, dar sunt foarte bune.
Am servit rece, cu zeama de lamaie, pentru ca este un peste destul de gras (desi nu-l arata fata! J) si mamaliguta fierbinte.










2 comentarii:

  1. In legatura cu oasele scrumbiei, am vazut un trick pe Discovery, la o emisiune despre pescuit: scrumbia se cresteaza pe verticala f.des(cam 2-3 mm intre crestaturi), astfel incat oasele de la suprafata sa fie bine maruntite....

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu asta, dar reteta asta nu presupune taierea ei, si oricum este periculos!

    RăspundețiȘtergere