duminică, 8 aprilie 2012

ICRE DE FITOFAG

Ati vazut cum arata icrele astea in prima faza? Oribil! Negre-maronii si cleioase. Dar stiti cat de gustoase sunt?!? Yammiiiii.
M-a rugat o prietena sa o ajut, si sa-i “frec” (J) icrele astea, pentru ca ea ultima oara le-a stricat si i-ar parea rau sa i se intample asta si a doua oara. Asa ca m-am apucat de treaba.

Necesar: Icre de fitofag (ea a avut 2 borcane de 800g), 7 lg gris, 500 ml apa, 2 l ulei, 3 lamai, 400 ml apa minerala.

Am pus apa la fiert si cand a dat in clocot, am turnat grisul in ploaie, si am mestecat bine. Cand a inceput sa se ingroase, am dat la o parte si am continuat sa mestec in el sa previn si lipirea, sa racesc si compozitia. Grisul trebuie sa fie rece, cand il amestecam cu icrele.
Deci, punem icrele intr-un castron de mixer (eu am facut in cinci transe operatiunea asta!), adaugam grisul si punem mixerul la treaba. Putin cate putin, adaugam si uleiul, ruland la viteza maxima. Cand am stabilit ca am ajuns la cantitatea necesara (nu trebuie sa punem nici prea mult ulei, altfel o sa le inecam sau o sa le taiem), adaugam zeama de lamaie si un pic de sare daca mai trebuie. Apoi punem si apa minerala, cate putinica, mixand mereu. La sfarsit mai gustam odata de sare.
Din 2 borcane de 800g cu icre in stare naturala, am scos 7 borcane de 800g si unul de 400g, iar unul dintre ele a ajuns la mine. 

Foarte bune, imi plac la nebunie, nici nu ma gandeam ca un peste asa comun, stie el sa faca asa icre bune!!!
Am servit cu o painica buna de casa, facuta si venita de la Jieni (Olt).










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu