sâmbătă, 14 aprilie 2012

DROB DE NAUT

Necesar: 2 conserve naut, 1 ardei rosu, 1 ardei galben, 1 telina micuta, 1 legatura marar, 1 legatura usturoi verde,  3 oua, 1 lg pesmet, 2 lg faina, sare si piper.

Am tocat ceapa marunt si am pus-o la calit in ulei incins. Peste ea am pus ardeii, taiati cubulete si telina, data prin razatoarea mica. Am scurs nautul, dar am oprit 3 lg de zeama. Am amestecat ceapa calita cu nautul, cu cele 3 lg de zeama, cu verdeata tocata marunt, cu oualele batute bine, si sare si piper. Am pus in tava tapetata cu hartie de copt si am uns pe deasupra cu ou batut. Am dat la cuptor, la foc potrivit pentru 50 min.

Observatii: Din cantitatile astea mi-a iesit o tava de cozonac mai mica.




    
                                                   PUN SI SECTIUNILE DUMINICA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu