sâmbătă, 14 aprilie 2012

DROB DE LINTE

Sa nu ma condamnati ca mai folosesc si conserve. Pentru rapiditate.

Necesar: 2 conserve linte, 2 morcovi mari, 2 cepe, 1 ardei rosu, 1 ardei galben, 1 legatura patrunjel, 1 legatura generoasa usturoi verde,  3 oua, 2 lg faina, sare si piper.

Am tocat ceapa marunt, si am pus-o la calit in ulei incins. Am adaugat morcovii, rasi pe razatoarea mica, si ardeii, taiati cubulete mici.  Am lasat un pic la racit, apoi am adaugat lintea scursa, si verdeata tocata marunt. Am batut trei oua si le-am amestecat in compozitie, apoi am adaugat faina amestecata cu putina sare si piper.  Am pus in tava tapetata cu hartie de copt, iar pe deasupra cu ou batut. Am  dat la cuptorul incins, pentru 50 min, foc potrivit.

 Observatii:  Din cantitatile astea mi-a iesit o tava de cozonac mai mica.





                                                       PUN SI SECTIUNILE DUMINICA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu