joi, 29 martie 2012

SPAGHETE CU CIUPERCI DE POST

Un fel de mancare rapid si delicios.
In general spaghetele te “scot”, cand te grabesti sau cand te ia cineva pe nepregatite.
Intr-o jumatate de ora sunt gata pe masa, aburinde.

Necesar: 1 pachet de spaghete (fara ou), 2 cutii de ciuperci, 3 cepe mari, 1 cutie de rosii in bulion, sare si piper.

Am pus la fiert apa cu sare si un pic de ulei. Am tocat ceapa marunt si am pus-o la calit in ulei incins. Cand apa a dat in clocot, am adaugat spaghetele si le-am lasat sa fiarba. Am pus ciupercile scurse de zeama peste ceapa, fara sa le mai maruntesc, si rosiile maruntite, cu tot cu sucul lor. Intre timp spaghetele s-au fiert si le-am scurs apa, clatindu-le un pic. In cateva minute a inceput sa dea in clocot si sosul pentru spaghete, asa ca am adaugat sare si piper dupa gust. Am pus si spaghetele peste sos, si le-am mai lasat pe foc cateva minute cu capacul pus.
Se serveste fierbinte cu ce  (si cine J) vrei tu langa. Noi, dupa inspiratie si pofta, cu o gama larga,  de la salata verde la muraturi.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu