marți, 17 ianuarie 2012

TIGAIE PICANTA CU MAMALIGUTA


Aveam niste carnita de porc in frigider si niste carnaciori proapeti, asa ca am facut o tigaie picanta (de fapt un ceaun), dar fara ardei,  sa manance si copii.

Necesar:  carne de porc (pulpa , muschi), 2 ardei grasi, 2 cepe, 1 fir de praz, 1 legatura patrunjel, sare si piper, 1 pahar vin rosu, cativa carnati proaspeti de porc picanti, 1 legatura patrunjel verde.


Am taiat carnea cubulete si am pus-o in ceaun cu putin ulei. Am pus si carnatii, taiati bucati de vreo 3 cm. Cand erau pe jumatate gata, am adaugat  ceapa tocata si ardeiul portocaliu, taiat fasiute. Ar fi fost bun si unul rosu, dar daca ma pocneste “pohta” cand nu te astepti…!   Am adaugat o lg de condimente (praf de usturoi, boia dulce, condimente  pentru carne de porc). Un pahar de vin rosu si-a gasit drum inspre ceaun, la fel si o legatura de patrunjel tocata marunt.  Nu prea este bun patrunjelul asta de iarna, are gust de iarba, dar macar pentru décor este bun.

Am servit cu salata de varza murata.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu