duminică, 15 ianuarie 2012

PUI PE STICLA


Am  cumparat azi doi “frati Petreusi” mai mici,  sa se faca mai repede la cuptor! Cei  care erau destul de mari, sa poata fi trimisi la Alimentara, acum 20 si ceva de ani, stiu despre ce vorbesc (sau nu)!


Necesar: doi puiuti (sau unul, sau cati aveti loc in cuptor), 1 plic condimente picante pentru pui, 1 lg boia dulce, 1 lg sare, 1 lgta piper, 1 lg maghiran uscat, 1 lg tarhon uscat (si cimbru, daca aveti),1 lg ulei,  2 sticle (de sticla) de bere.

Am spalat puii bine si i-am uns cu amestecul din toate  condimentele si lg de ulei. Am spalat bine sticlele de bere si le-am umplut trei sferturi cu apa. Eu zic sa aveti sticlele goale deja, cand va apucati de treaba asta, si nu sa le goliti atunci, ca nu mai iese treaba buna, hic! J!
Am pus puii pe sticlele cu apa si i-am pus in tava, unde am adaugat si doua cani mari de apa. Am pus la cuptor pentru 1 ora si vreo 20 min, timp in care i-am lasat in pace, nu
i-am mai stresat, si asa erau intr-o pozitie incomoda! Au iesit asa fragezi, ca-i mancai si fara dinti!

I-am servit cu cartofi wedge, cu muraturi si cu multa pofta!!!

Observatii: Daca vreti sa faceti pui pe sticla cand aveti musafiri, zic ca e mai bine, sa luati mai multi pui mai mici, decat unul mare. Se fac si mai repede si e si mai usor la imparteala, nu?










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu