duminică, 1 ianuarie 2012

PRAJITURA DIN FRISCA LICHIDA


Am vrut sa bat frisca pentru cataif, dar cum frisca Hulala, desi statuse la rece, nu a vrut pur si simplu sa se intareasca si devina frisca, si s-a incapatanat sa ramana la starea de agregare lichida, am hotarat rapid sa trec la o cutie de Meggle si pe ea sa o fac o prajitura!!! Ce-a iesit? Dupa cum a disparut de pe masa, inclin sa cred ca ceva bun. Totusi  sfatul meu este ca reteta asta,  sa fie doar o solutie de back-up, in caz ca nu va iese frisca!

Deci am incercat sa bat frisca, si cum ea nu si nu, i-am adaugat 2 oua intregi si doua albusuri frecate cu 7  lg zahar,  o ceasca mica de lapte dulce si una de ulei, 2 plicuri de zahar vanilat, 1 lgta de scortisoara, 1 lg cacao,  2 plicuri zahar vanilat si faina pana a rezultat o compozitie curgatoare, Am pus in tava si deasupra am presarat niste nuci, stafide si cateva bucatele de rahat. Am dat la cuptor pentru 30 minute.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu