marți, 17 ianuarie 2012

PRAJITURA CU VISINE

A treia reteta din caietul minune. 
(Tocmai am aflat ca are si un al doilea volum, pe care sper sa-l primesc in curand!) 

Necesar: blat: 3 oua (eu am pus 4), 250 g zahar, 1 plic praf de copt, 1 esenta de vanilie, 3 plicuri zahar vanilat, 50 g nuca macinata, 250 g faina, 80 g untura (am pus ulei), 1 lg cacao, 200 ml lapte, visine.
Necesar: glazura: 370 g zahar, 3 lg cacao, 3 lg lapte, 150 g margarina.

Am separat oualele si am batut galbenusurile cu  zaharul, apoi am adaugat vanilia, nuca macinata, faina amestecata cu  praful de copt si cacaua, uleiul, laptele si ultimele,  albusurile batute tare.Am pus la cuptor si cand era aproape gata am scos-o si am pus deasupra visinele, si am mai pus pentru cateva minute inapoi la cuptor.
Pentru glazura, am amestecat zaharul cu cacaua si laptele si le-am pus intr-o craticioara pe foc. Dupa ce a dat in clocot,  am adaugat margarina si am mai lasat la foc mediu 3 minute, amestecand in continuu. Apoi am turnat-o fierbinte peste prajitura.
Am taiat-o rece, si am presarat deasupra nuca de cocos.







Un comentariu: