marți, 17 ianuarie 2012

PILAF CU ARDEI COLORAT


Necesar: 1 ardei verde, 1 ardei galben, 1 ardei portocaliu, 2 cepe mari, 500 g orez.

Am pus ceapa la calit, apoi si ardeiul tocat. Am lasat sa se inmoaie bine si am adaugat orezul spalat in cateva ape. Am lasat sa se “prajeasca” un pic si orezul, apoi am inceput sa adaug cate putina apa, mestecand mereu. Adaugam apa doar cand dadea semne ca vrea sa se lipeasca.
Mie nu-mi place sa pun toata apa peste orez, si sa-l las sa fiarba in legea lui, pai ce,  aici face fiecare ce vrea?!? Mi se pare ca are un gust mai bun, este mai mult copt decat fiert, zic eu, iar pentru incepatori e mai sigur ca, la sfarsit,  pilaful nu o sa fie ciorba de orez (prietenii stiu de ce! J)!

Cand orezul este facut, potrivesc de sare, opresc focul si adaug verdeata.

Buna si ca fel principal (in zilele de post) si ca garnitura.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu