sâmbătă, 7 ianuarie 2012

MAMALIGUTA CU CARNE TOCATA LA CUPTOR


Umbland intr-o zi in  congelator,  dupa un pachet de carne, am dat peste o punguta cu carne tocata de la verisoara mea, pregatita pentru carnati. Am vrut sa fac chiftelute, dar carnea s-a imprastiat in tuci. Ce puteam sa fac atunci cu ea? Simplu!

Necesar: 2 cepe, aproape 1 kg carne tocata pregatita ca pentru carnati (sau chiftele), mamaliguta, 6 oua, 500 g smantana (sau iaurt).


Am pus carnea la scurs de surplusul de ulei (asta dupa ce am incercat sa o prajesc!),  am tocat repede doua cepe si le-am pus la calit in acelasi ulei. Cand au fost gata le-am amestecat cu carnea si am pus de mamaliga. Eu fac mamaliga multa, ca se mananca!
Aici aveti reteta mea de mamaliguta: http://vulpeacofetar.blogspot.com/2012/01/mamaliguta.html.
Cand a fost gata si mamaliga am intins-o intr-o tava, tapetata cu hartie de copt, si deasupra am repartizat uniform carnea preparata.  Am batut bine 6 oua cu 500 g smanatana, si le-am turnat si pe ele deasupra. Am pus tava la cuptorul incalzit si am lasat pana s-a aurit frumos si apetisant pe deasupra (cred ca in jur de 35 - 45 min, ca m-am luat cu treaba si nu m-am uitat la ceas). Am servit fierbinte, stropita cu putina smantana.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu