sâmbătă, 14 ianuarie 2012

CORDON BLEU


Cum era sambata si deci aveam timp sa experimentez chestii, am facut  cordon bleu, sa vad daca-mi iese. Poate a fost norocul incepatorului, dar a fost cel mai bun cordon bleu pe care l-am mancat eu pana acum, fara sa exagerez!


Necesar: 2 piepti de pui, 7 felii sunca de Praga, 7 felii cascaval, 2 lg faina, 1 ou, 2 lg pesmet, 1 lg susan, niscaiva scobitori.

Am dezosat pieptul de pui si l-am facut “felii” subtirele. Pentru ca pieptul a fost micut si feliile mici,  a necesitat ceva scobitori, dar in final, a iesit mai bine decat ma asteptam.

Am pus peste piept, cate o felie de sunca si o felie de cascaval. Am rulat cat s-a putut de strans, ca sa nu se rupa. Am prins  cu scobitori si am mai carpit pe ici, pe colo, sa nu iasa cascavalul la prajit. Am dat rulourile prin faina, prin ou, apoi prin pesmet cu susan, si am pus la prajit. Am intors cu grija in tigaie, si l-am lasat pana s-a rumenit. L-am scos pe o farfurie tapetata cu prosoape de hartie, sa traga surplusul de ulei.
Am servit cu cartofiori copti umpluti cu branzica si nuca si muraturi.

Excelent pentru impresionat musafirii (chiar si pe cei pretentiosi)!



 



Un comentariu: