duminică, 22 ianuarie 2012

CONOPIDA CU CARNE DE PORC


Asta este un fel de mancare super bun, in care incercam, sa mai echilibram balanta trasa in jos de carnea de porc, cu ceva legume sanatoase.


Necesar: 1 conopida, 1 kg carne porc, ardei gras colorat, 2 cepe, maghiran, tarhon si cimbru.

Am taiat carnea de porc bucatele micute si am pus-o in ceaun cu foarte putin ulei. Pe masura ce carnea incepe sa-si lase zeama, eu scot din ea si o opresc in caz ca-mi trebuie mai incolo. Cand carnea este aproape gata pun ceapa si ardeiul colorat  taiate feliute. 
Am pus conopida spalata bine si desfacuta in buchetele micute, in apa clocotita cu sare pentru vreo 10 min, pana se inmoaie. Aveti grija sa nu o inmuiati prea tare, altfel o sa faceti piure cu ea! Dupa ce am scurs bine conopida, am adaugat-o in ceaun si am lasat sa se intrepatrunda aromele. Daca vi se pare ca este prea "uscata" mai puteti adauga cateva linguri din zeama de carne oprita mai devreme.
Dupa ce am oprit focul am adaugat si condimentele uscate maruntite si am pus capacul sa se mai inabuse pana o servim.

Bineinteles ca am servit-o cu salata de iarna (de muraturi).










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu