vineri, 6 ianuarie 2012

CIORBA DE LEGUME



Cum aproape au trecut sarbatorile, si dupa atatea fripturi, sarmale, piftii, tobe si carnati,  era momentul pentru ceva mai  “light”, am facut o ciorbita de legume acrita cu zeama de varza – o bunatate!

Necesar: 10 cartofi, 5 morcovi, 1 ardei galben, 1 ardei rosu, 2 cepe, 1 fir praz, 3 lg bulion, 1 – 1,5 l zeama de varza, 200 g fidea scurta, 1 legatura marar, 3 – 4 lg ulei.

Am curatat toate legumele si le-am taiat cubulete. Dupa ce le-am pus in oala cu presiune, am umplut-o trei sferturi cu apa si am pus-o pe foc. Cand au fost legumele fierte, am adaugat fideaua si am facut focul foarte mic. Am pus zeama de varza sa fiarba separat intr-o alta cratita. Cand a dat in clocot am turnat-o peste ciorba si am adaugat  bulionul si uleiul. Am lasat  ciorba sa dea si ea in clocot si am oprit focul.  Nu am uitat sa pun mararul (de la congelator).

Observatii: Atentie la sare! Nu puneti sare inainte sa  acriti ciorba cu zeama de varza, altfel veti avea o ciorba potroaca (si nu de potroaceJ )!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu