sâmbătă, 14 ianuarie 2012

CARTOFIORI UMPLUTI CU BRANZA SI NUCA


Mi se facuse pofta de o  branzica buna de vaci, grasa si proaspata, dar pana sa o amestec cu smantana si sa o intind pe paine, m-am razgandit si am facut cu ea garnitura pentru cordon bleu.

Necesar: 10 cartofiori mici, 400 g branza dulce, 2 lg branza de burduf, 2 lg iaurt, cateva nuci decojite.

Am pus cartofii spalati bine,  la fiert, cu tot cu coaja. Cand au fost gata, i-am curat si i-am scobit cu o lingurita. In interiorul lor  am pus cate o lingura generoasa de amestec de branza (dulce, burduf si iaurt). Deasupra am pus miez de nuca . Am pus intr-un vas de yena un strop de ulei, cartofii, si am bagat in cuptorul incins pentru 25-30 min.
Daca vreti,  in ultimele 5 minute,  puteti rade pe deasupra lor si cateva fire de cascaval.




Un comentariu:

  1. Da super idee :) nu stiam ce sa fac ptr maine rapid in bucatarie ...
    pupici

    RăspundețiȘtergere