duminică, 15 ianuarie 2012

CARTOFI WEDGE


Ei,  dragilor, cum puteam eu jicni puii pe sticla, cu vreun piure sau cu clasicii cartofi prajiti!?! Asa ca am zis sa fac altceva, si am facut, in premiera,  acesti cartofi wedge.
M-am gandit ca in loc sa-i prajesc, sa-i pun la cuptor, sa fie mai sanatosi, dar a durat de doua ori mai mult ca timp! Asa ca, daca va grabiti, puneti-i la ceaun, ca e mai rapid!

Necesar: 2 kg cartofi (stabiliti voi cat aveti nevoie), 1 plic usturoi pisat,  1 lg boia dulce (si iute daca nu aveti si copii la masa), 1 lgta rasa piper, 1 lg sare, 1 lg maghiran (nu aveam cimbru), 4 lg otet.

Am curatat cartofii si i-am taiat felii mai groase, pe care le-am stropit cu otetul si i-am presarat cu amestecul de condimente si i-am pus in tava tapetata cu hartie de copt, unsa cu ulei. I-am lasat afara la rece cam 30 min, sa fie gata si puii.   I-am bagat in cuptorul fiebinte unde au stat cam 50 min. Mai sanatosi decat inecati in ulei, adevarat, dar 50 min!?!
Cand erau aproape gata, am mai pus si puii deasupra sa se mai incalzeasca un pic, ca-i luase cu frig, de la atata asteptare!
Am servit fierbinti cu gogosari murati.




Un comentariu:

  1. Meniul , o nebunie, prezentarea cu reclama, de MILIOANEEEEE !!! Pupici, ERIKA

    RăspundețiȘtergere