joi, 12 ianuarie 2012

CARTOFI UMPLUTI CU CARNE TOCATA


Necesar: 12 cartofi (sau mai multi), 1 kg carne tocata, 3 cepe, 2 oua, condimente pentru carne tocata, 1 lgta boia dulce, 2 rosii mari, smantana (sau iaurt).

Am pus cartofii spalati bine, la fiert,  cu tot cu coaja. I-am lasat sa fiarba cam pe trei sferturi,  sa nu se faca piure, cand o sa vreau sa-i umplu! Ceapa am tocat-o marunt si am pus-o la calit, apoi am adaugat  carnea si condimentele. Am lasat pana si-a schimbat culoarea si s-a desfacut, semn ca era gata si am  adaugat in ea oualele batute si am potrivit de sare si piper. Cartofii fierti, i-am curatat de coaja, si i-am scobit deasupra cu o lingurita. Mi-ar fi placut sa gasesc cartofi rotunzi, dar a trebuit sa ma multumesc cu astia lunguieti. Am umplut  cartofii si i-am pus intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Am pus deasupra fiecarui cartof, peste umplutura, cate o felie de rosie, iar in tava un pic de apa si am dat la cuptor, unde au stat pana i-au trecut toate caldurile! Cand  s-au rumenit, i-am  scos din cuptor.
 I-am servit fierbinti cu smantana! Foarte buni!















Si pentru ca mi-a mai ramas carne dupa ce am umplut cartofii, si, bineinteles, miezurile lor, m-am gandit sa fac ceva cu ele, sa le combin cumva.
Asa ca am pus intr-un vas de yena, mai intai miezul de cartofi faramitat, deasupra carnea, si peste ea,  un pic de apa si cateva cubulete de margarina. Am bagat la cuptor pentru 25 min.  Inainte sa opresc focul cu cinci minute, am pus pe deasupra si cateva lg de smantana. As fi batut si un ou, in smantana aia, dar le consumasem pe toate.   











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu