vineri, 6 ianuarie 2012

ARDEI COLORAT PENTRU CIORBE

Trebuie ca anul asta sa-mi iau neaparat un congelator mai mare, pentru ca imi place sa prind toata bogatia verii si a toamnei, cu gusturile si culorile nealterate, pentru a face in ciuda iernii lungi si geroase.
Pentru ciorbite, am pus in pungute la congelator, ardei de toate culorile. Va aduceti aminte, ca mie imi place mancarea colorata? Sunt un fel de Picasso al ciorbei ( J )!!!

Necesar: ardei rosii, galbeni, portocalii.... daca aveam si verde, puneam si verde!!!

I-am spalat bine, i-am tocat cubulete si i-am combinat in pungute. Fiecare punga inseamna o ciorba. Nu le decongelez niciodata, le pun  in oala asa cum sunt (fara punga, da?!?).

Observatii: Daca aveti putin timp (si spatiu) puteti face amestecuri pentru ciorbe, de pus la congelator, cu de toate, dar fara cartofi!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu