luni, 5 decembrie 2011

ARDEI PENTRU UMPLUT PENTRU IARNA

Am gasit in toamna niste gogosarei mici si m-am gandit ca ar da bine umpluti cu carne, la un moment dat.
Asa ca i-am luat si impreuna cu prietenii lor ardeii "capiati" am procedat la urmatoarea reteta, inspirata de pe culinar.ro.

Necesar: cati ardei si gogosari vrei, eu am avut cam 4 kg, inainte sa-i curat, sare si zahar.

Am curatat ardeii si gogosarii de cotoare si i-am pus la scurs, dupa ce i-am spalat bine. Am facut un amestec de sare mare si zahar in parti egale (aproape un kg din fiecare). In fiecare dintre ei am pus cate o lgta de amestec sare-zahar, apoi i-am asezat in lighenase, unii peste altii. I-am lasat peste noapte sa-si lase sucul, acoperiti cu un prosop curat. Dupa ce i-am asezat in borcan, unul intr-altul, sa ocupe mai putin spatiu, am turnat deasupra sucul colectat peste noapte, si am inchis borcanul.

Atat este reteta, nu se fierbe, nu-i trebuie conservant, nimic deosebit!
Acum astept sa vad cum se tin peste iarna, si o sa va anunt. Deocamdata arata bine! Sunt un pic deshidratati, dar ce vreti, am stors si ultima vlaga din ei!!!

Observatii: Nu uitati sa-i spalati inainte de folosire!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu